przepiśnik-notes z małym tutorialem/ Recipes notebook with mini tutorial

Po raz pierwszy zrobiłam przepiśnik w formie notesu, zazwyczaj były to segregatory. Zastosowałam w nim kilka nietypowych rozwiązań.
Po pierwsze - na okładki wykorzystałam fantastyczne karty albumowe 15,5cm x 21 cm z Eco-Scrapbooking. Ten format jest idealny na okładki do wkładów A5, niewielki zapas świetnie chroni kartki przed zaginaniem :), poza tym karty są grube i sztywne dlatego sprawdzają się w użytkowym przeznaczeniu przepiśników.
Niestety na zdjęciach za bardzo nie widać kart, ponieważ są dokoła oklejone taśmą washi w  prześliczną czerwoną pepitkę (po prostu nie mogłam się oprzeć ;))
Po drugie wewnątrz mój sposób na proste i efektowne kieszonki- przekładki z wykorzystaniem arkusza papieru scrapowego.
Jeśli ktoś chce wykonać takie przekładki to zapraszam na mini kurs tutaj!:)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Craft Pracownia , Blogger