pozlotowo, powarsztatowo, mediowo.../after meeting, after workshop, mixedmedia's...

Mój pierwszy taki blejtram!
Warsztaty z Karoliną (fikcjajestmodna)  uważam za najfajniejsze na jakich do tej pory byłam:) Jestem zachwycona. Nareszcie wracam do tego co dawno temu porzuciłam, a ciągle mi w duszy gra! Płótno, farby... tylko w duuużo lepszej, scrapowej wersji! Chlapanie, ciapanie no i dalej papier! 
Czy mówiłam już, że jestem zachwycona!

W domu dodałam jeszcze kilka szczegółów i oczywiście zdjęcie.
Voila.











Turkusowy blejtram zgłaszam na wyzwanie Ulubiony kolor w 13Arts.

4 komentarze:

  1. I totally love your colour combo! Dramatic purple with fresh turquoise!!!!!!!! Your canvas is totally gorgeous! Thanks for playing with us at 13 Arts!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. totally adorable! thanks for joining us at 13 arts!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, I love it! Beautiful work! Thanks for joining us at 13 arts!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Craft Pracownia , Blogger