Nietłukące się bombki choinkowe / unbreakable christmas tree ornaments

Od kilku dni męczymy się z jakimś dziwnym niby przeziębieniem, niby grypą niby tzw. trzydniówką. Z tego powodu, mimo dzisiejszego święta dzień spędzamy raczej domowo, a przynajmniej ja i maluchy. 
Dobra to okazja żeby poscrapować. 
Dziś z rana zabrałam się do kartek świątecznych, które zaczęłam już wczoraj, ale nie szły mi zupełnie, więc zmieniłam plany i zaczęłam robić ozdoby świąteczne.
Na początek papierowe, nietłukące się bombki choinkowe, doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto ma małe dzieci.
Już wiem że moja choinka zostanie takimi właśnie bombkami udekorowana. 
Muszę tylko wypróbować jeszcze bombkę w innych rozmiarach.
(zdjęcia przy sztucznym świetle niestety kiepskie)







1 komentarz:

Copyright © 2014 Craft Pracownia , Blogger