Kartki powarsztatowo / After workshop Christmas cards

Dziś chciałam okazać kartki jakie powstały na wczorajszych warsztatach z Dorota_mk. Kto zna i widział prace Doroty, wie o czym mowa a jeśli ktoś nie widział to koniecznie musi zaglądnąć na jej bloga - mistrzostwo świata!
W związku z tym trudno sie dziwić, że na warsztatach powstały piękne prace. 
W tym poście dwie z czterech zrobionych kartek. 

Pierwsza; kartka-bombka, ale ja chyba zawieszę ją sobie na choince.
Troszkę zmodyfikowałam wzór jaki zaproponowała Dorota i zamiast dwóch domków jest domek i wiązanka ostrokrzewów i jemioły z kokardą.









Druga to mój absolutny Numer jeden!
Wzór tej kartki zachwycił mnie od pierwszego wejrzenia i  jest stanowczo moim ulubionym, szkoda że nie mam tego wykrojnika :( 






 Niebawem reszta kartek, no i zapewne moje autorskie - bo już są pocięte! 
Aaa będą jeszcze ozdoby choinkowe, kalendarz na 2015 i kilka albumów - pracowity listopad przede mną! :)))

3 komentarze:

  1. Śliczne kartki :) cieszę się, że poznałam w Rzeszowie kolejną tak uzdolnioną i kreatywną osóbkę :)
    Pozdrawiam serdecznie :) i do zobaczenia 15 listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żywo karteczki są jeszcze piękniejsze, a pozostałe Twoje prace są równie fantastyczne. Pozdrawiam i do miłego zobaczenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki! Ta z choinkami na prawdę zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Craft Pracownia , Blogger