kartka-koszula/ shirt-card

"Jak od dawna nic nie ma - to znaczy, że będzie dużo..." 
- na początek cytat z innej scraperki, przechwycony ostatnimi dniami, bardzo mi się spodobał, jako że oddaje doskonale moją sytuację! :)
Pracuję jak ta pszczółka, żmudnie i wytrwale... a pracy nie ubywa. 
Kilka rzeczy już skończonych (myślę, że zaraz po niedzieli będę mogła pokazać), kilka się tworzy.
Jak zwykle u mnie, pomysłów o wielokroć więcej niż realizacji! :( - właściwie, to i tak ta lepsza opcja :)))
Z czasem kiepsko, bo wieczorami dzieci spania nie mają, nim się zabiorę za scrapowanie, to zwyczajnie już mi się nie chce, a za dnia ciężko o dłuższą spokojną chwilę.
Mimo wszystko jestem prze-szczęśliwa, bo udało mi się zrealizować marzenie niejednej scraperki -
 i zupełnie przypadkiem, acz baaardzo okazyjnie zakupiłam BS'a!!!
Teraz opanowuje mnie szał wykrojników, i niebawem na pewno prace z ich użyciem!
Ja tu gadu gadu, a tymczasem, dziś kartka urodzinowa w kształcie koszuli. Mój debiut, ale forma bardzo wdzięczna i bardzo przyjemnie się tworzyła.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Craft Pracownia , Blogger