tydzień z kopyta rwie...i jeszcze: co powstało na wiosnie craftowej!

Tydzień z kopyta rwie... czyli mnóstwo zajęć, z którymi właściwie świetnie sobie poradziłam! 
Dziś zaczęłam pudełko komunijne, które pewnie zobaczycie na weekendzie, a niedługo kończę album i za parę dni go pokażę.
Tymczasem...
poniżej moje embossingowe kartki, które wykonałam na warsztatach Rudlis, (relacja jutro na jej blogu, zapraszam!) podczas sobotniej Krakowskiej Wiosny Craftowej. 
Wszystkie techniki pokazane na warsztatach mnie zachwyciły, na pewno kiedyś będę je stosować, choć bardziej widzę je na scrapach - do których ciągle próbuję dorosnąć ;)
Mam nadzieję, ze się Wam spodobają.

 Kratka 1: według wzoru Rudlis;




 kartka 2: własny projekt:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Craft Pracownia , Blogger